Etusivu - Sonkajärven seurakunta

Sonkajärven seurakunta kuuluu Ylä-Savon seurakuntayhtymään, Iisalmen rovastikuntaan ja Kuopion hiippakuntaan, joka on yksi Suomen ev.lut. kirkon hiippakunnista.

OVERVIEW

The web page sonkajarvenseurakunta.fi currently has an average traffic ranking of zero (the lower the superior). We have traversed eighteen pages inside the site sonkajarvenseurakunta.fi and found ten websites linking to sonkajarvenseurakunta.fi. There are one public media accounts belong to this website.

SONKAJARVENSEURAKUNTA.FI TRAFFIC

The web page sonkajarvenseurakunta.fi has seen diverging levels of traffic throughout the the year.
Traffic for sonkajarvenseurakunta.fi

Traffic ranking (by month) for sonkajarvenseurakunta.fi

Traffic ranking by day of the week for sonkajarvenseurakunta.fi

Etusivu - Iisalmen seurakunta

Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen. Mutta Herra pani meidän kaikkien syntivelan hänen kannettavakseen. Uutta koettavaa ja mahdollisuuksia yhteiseen pääsiäisen viettoon! Syödään yhdessä ma 2. Kaikki ovat tervetulleita syömään yhdessä saman pöydän äärelle! Tutustu seikkailuun ja vaella kohti pääsiäistä.

Etusivu - Kuopion hiippakunnan tuomiokapituli

Kuninkaankatu 22 A, PL 42 70101 Kuopio Puh. Hiipan alta ja vierestä -blogi. Paksun hangen päällä hiihtäessä tuntuu käsittämättömältä ajatella, että tämä lumi on pian sulanut pois. Vielä ihmeellisemmältä tuntuu, että kylmän, elottoman ja lohduttoman lumikuorman alla sykkii uusi elämä. Se puskee vahvana esille ja puhkeaa kauniina kukkaan, kun kevään auringon valo ja lämpö sen herättävät.

Etusivu - Lapinlahden seurakunta

Herra on todella noussut kuolleista! Paastonajan ja pääsiäisen tapahtumat seurakunnassamme. GB Pergolesin Stabat mater pe 30. Solisteina Heini Heide ja Päivi Lappalainen soitinyhtyeen kanssa. Vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuukeräykselle. Piispa Jari Jolkkosen pääsiäistervehdys 2018. Hyvää ristin ja ylösnousemuksen pääsiäistä! Pizza-perjantai 6. Tule herkuttelemaan ja tekemään hyvää! .

Etusivu - Pielaveden seurakunta

Päiväkerhoihin ilmoittautuminen on käynnissä! Toimita ilmoittautumislomake 27. Kauneimmat hengelliset laulut su 15. Pielaveden kaikki kuorot mukana! Vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuulle.

Etusivu - Ylä-Savon seurakunnat

Kunpa kansani vihdoin kuulisi minua, kunpa Israel kulkisi minun teitäni! Minä nujertaisin heti sen viholliset, kohottaisin käteni sen ahdistajia. Mihin kirkon rahat menevät? .

Etusivu - Varpaisjärven seurakunta

Joka teistä on suurin, se olkoon toisten palvelija. Sillä joka itsensä korottaa, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan. klo 20 Ravintola Reippaankulmassa, vapaa pääsy. Ohjelma 5e, tuotto Nepalin maanjäristyksen uhrien hyväksi. Jumalanpalvelukset pidetään pääsääntöisesti seurakuntatalolla remontin ajan. Lue lisää poikkeusjärjestelyistä täältä! .

WHAT DOES SONKAJARVENSEURAKUNTA.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sonkajarvenseurakunta.fi Mobile Screenshot of sonkajarvenseurakunta.fi Tablet Screenshot of sonkajarvenseurakunta.fi

SONKAJARVENSEURAKUNTA.FI SERVER

Our crawlers detected that a single page on sonkajarvenseurakunta.fi took three thousand nine hundred and two milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
82.118.223.164

Etusivu - Sonkajärven seurakunta

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page sonkajarvenseurakunta.fi states the following, "Etsikää Herraa, kun hänet vielä voi löytää, huutakaa häntä avuksi, kun hän on lähellä! Lähetyksen kesäkahvio auki keskiviikkoisin klo 10-14." I saw that the website also said " Poutapäivinä kesäkahvio on taksiaseman edessä, sateella kirpputorilla, Rutakontie 44." They also said " Tervetuloa! Kurkkaa seurakuntamme sekä Ylä-Savon seurakuntayhtymän kesäajan tapahtumia täältä! Seurakuntamme tapahtumat löydät täältä. Harrastukset ja kerhot nuorille ja aikuisille. Tapahtumat, leirit ja ryhmät."

ANALYZE SIMILAR WEBSITES

Suomeksi - Sonkajärvi

Liikuntahallin, koulun salin ja kuntosalin vakiovuorot haettavana. Taikayön poistokirjamyynti Sonkajärven kirjastossa pe 28. Onko katuvalo rikki tai kadussa vaurio? Voit nyt antaa palautetta karttapalvelussa. Suomifi - asiointi ja lomakkeet.

Taekwon-do ITF Sonkal Praha

Chcete začít cvičit taekwondo? Pak si přečtěte informační stránku. Pro začátečníky a přijďte do našich tělocvičen. ZŠ Vybíralova, Černý Most a ZŠ Petřiny jih v Šantrochově ulici. 24 Taekwon-do sestav stále můžete najít na našich stránkách. Hledejte v menu Taekwon-do - Tuly. Chcete vědet hned o aktualizacích na tomto webu? Všechny tři.

SonKale.Org

Pegasus ilk altı ayda 10 milyondan fazla yolcu taşıdı.

SON KALEM HABER - Son dakika internet haber ve gazete haberleri

Milli futbolcu Belözoğlu, engelli sporcularla buluştu.

Blog Music de sonkalo - ALMA FLAMENCASON KALO. - Skyrock.com

Abonne-toi à mon blog! No,no, ANGEL. Clique ici pour installer Flash. Au bar show case a PAU.